نحوه ی چیدمان و تزيين تراس با مبلمان

شرح هر آنچه بايد درباره زيبايي ، چيدمان و ساخت اصولي بدانيد

نحوه ی چیدمان و تزيين تراس با مبلمان

۱۲ بازديد

در واقع بهتراست که اول از همه به فكر مبلمان يا صندلي هاي راحت برای فضای تراس خودتان باشيد .
همچنين در این فضای دنج و دوست داشتنی می توانید از گياهان سبز، چمن های مصنوعي براي كف، ميز كوچك ( يا ستون چوبي به جاي آن )استفاده کنید  .

یادتان باشد که براي آسايش خود قادر هستید يك بخاري كوچك قابل حمل يا آتش دان را نيز به محیط تراس اضافه كنيد. دقت داشته باشید که در كنار تمام اين موارد، وجود چند فانوس و شمع تزئینی در تراس، فضاي آرامش بخش و ایده آلی را براي شما فراهم ميكند . همان طور كه خدمتتان عرض کردیم ، با استفاده از همين وسايل ساده ، تراس شما دنج و دل نواز می شود .

در مجموع بهتر است این نکته را زمینه اطلاعات خود کنید که با کمترین وسایل ساده می توانید فضای تراس خود را از یکنواختی خارج کنید و از بودن در آن محیط نهایت لذت را ببرید .

به طور معمول بيشتر افراد در فصل گرما به دنبال مبلمان هاي راحتی خاص و زيبا براي محيط تراس خود هستند ، قائدتا اين افراد ميتوانند با بررسي الگوهاي موجود در بازار ،  بهترين و به روز ترین الگو را براي تراس خانه خود بخرند و از زيبايي آن لذت ببرند .

هم اکنون در ادامه این مبحث قصد داریم اين وسايل را به شما عزیزان معرفی کنیم . 

تزیین تراس با مبلمان

در واقع باید دانست که مبلمان حصيري براي محيط با فضاي گرمسيري با هواي خشك کاملا مناسب است . این نکته را در نظر داشته باشد که اگر از عاشقان و علاقه مندان متريال طبيعي هستيد و از استفاده اين متريال براي ديزاين و دكوراسيون خانه خود لذت ميبريد ، بهتر است از اين الگوهای زیبا و دوست داشتنی استفاده كنيد . در این مواقع حیاتی ، طراحان از قاب حصيري براي نگه داشتن كوسن‌ها و بالش‌هاي اين محصول استفاده مي كنند .

لازم است بدانید که اين مبلمان داراي شكل و استايل زيبا و خاصی است . در این مواقع ، بهتر است كمي خلاق باشيد از كوسن ها و پارچه هاي مختلف براي تزيين اين مبلمان استفاده كنيد .

دقت داشته باشید ، در صورتي كه مي‌خواهيد فضاي تراس يا حياط شما سبكي نزديك به طبيعت داشته باشد، مبلمان باغي چوبي را انتخاب كنيد. نوع چوب اين مبلمان بسيار مهم و ارزشمند است . همچنین شما می توانید از چوب‌هاي متراكم مانند چوب ساج يا اكاليپتوس يا چوب سفت و سخت مانند سرو استفاده کنید .

خوب است بدانید که چوب ساج، اكاليپتوس و سرو به طور طبيعي مقاوم در برابر رطوبت و حشره هستند . این نکته را در نظر داشته باشید که مبلمان چوبي را می توان با يك برس نرم و محلول آب و صابون تميز كنيد ، مسلما استفاده از اين متريال محيط زندگي شما را خاص و زيبا مي كند . همچنین مبلمان پلاستيكي که نگهداري آسانی دارد دقیقا همان مدلی است كه شما به دنبال آن هستيد . 

خوشبختانه اين مبلمان زنگ نمي‌زند و قيمت مقروم به صرفه تری از مبلمان‌هاي ديگر دارد . حتی از پليمرها با چگالي فشرده نيز مي‌توانيد استفاده كنيد، زیرا سنگين هستند و دوام بيشتري از پليمرهاي ديگر دارند . با استفاده از اين متريال شما ميتوانيد محيط تراس خود را زيباسازي كنيد و از تماشاي آن نهایت لذت را ببريد . مبلمان آلومينيومي مبلمان باغي آلومينيومي زنگ نمي‌زند و بسيار سبك وزن و زیبا است. بنابراین بهتر است که هنگام خريد، اطمينان حاصل كنيد كه مبلمان شما ضدزنگ است و حتي مي‌توانيد مدلي را انتخاب كنيد كه داراي يك پوشش مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش می باشد .

حواستان باشد که قسمت‌هاي مختلف مبلمان آلومينيومي كه به يكديگر جوش شده‌اند را بررسي كنيد و از كيفيت آن مطمئن شوید .
غالبا براي تميز كردن مبلمان آلومينيومي كافيست آن را با يك پارچه مرطوب پاك كنيد . ناگفته نماند که مبلمان آهني فرفورژه كلاسيك، محكم اس و هيچوقت از مُد نمی افتد و استايل، رنگ و طرح‌هاي بسياري با آهن فرفورژه وجود دارد كه مطمئناً متناسب با سبك دلخواه شما خواهند بود .

از این نکته نیز غافل نشوید که اين مبلمان مي‌تواند تا حدودي سنگين باشد، ولي سبك خاص آن مسلما طرفداران بسياري را به خود جلب مي‌كند . فقط بهتر است  مراقب باشيد که در هنگام خريد، مدلي را انتخاب نكنيد كه رنگ رويش به سادگي با ناخن خراشيده شود! همچنين براي تميز كردن آن می توانید از يك پارچه مرطوب استفاده كنيد .

نکته کلیدی : درهمین راستا ، اگر منزل شما کاغذ دیواری شده است و فرسوده به نظر میرسد می توانید با بازسازی کاغذ دیواری فرسوده ؛ آنرا به بهترین شکل ممکن بازسازی کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد