روش های نظم بخشیدن به دكوراسيون آشپزخانه

شرح هر آنچه بايد درباره زيبايي ، چيدمان و ساخت اصولي بدانيد

روش های نظم بخشیدن به دكوراسيون آشپزخانه

۱۷ بازديد

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت کاربران عزیز و گرامی در اين مبحث از وبلاگ پورادنو كه جمع آوري و بررسی شده است ،  قصد داریم روش هاي ايجاد نظم در آشپزخانه را خدمتتان بازگو کنیم . با ما همراه باشيد .

همواره شايد در اینباره آگاهی لازم را داشته باشید که اکثر افراد اصلا براي تزيين و چيدمان آشپزخانه خود اهميتی قائل نيستند و براي چیدمان صحيح در اين محیط وقت نمي گذارند . اما متاسفانه این کار کاملا اشتباه است زیرا آشپزخانه مكاني است كه همه روزه به طور مكرر در این محیط حضور دارید .

بنابراین بهتر است دقت داشته باشید که اگر تجهيزات و وسايل آشپزخانه داراي نظم درستی نباشند ، حس بد و ناخوشایندی را به شما عزیزان منتقل مي كنند . لازم است فكر و ایده ای شایسته براي سر و سامان دادن به آن داشته باشید و به اين فضای مهم و با ارزش ، يك نظم خاص و ایده آلی بدهيد . شما بايستي آشپزخانه خود را به صورتي چیدمان کنید كه حس خوب و مطلوبی را به شما منتقل كند . در نهایت خوب است که براي اجراء و چيدمان آشپزخانه خود وقت و حوصله بگذاريد و از هر محیط دقيق و اصولي استفاده كنيد . لذا توجه كردن به اين موضوع ، باعث میشود که از شلوغ پلوغ شدن آشپزخانه نیز جلوگيري مي كند .


توجه داشته باشید که برای بهره گيري از انبار براي نظم بخشيدن به محيط آشپزخانه ، بهتر است که از هيچ فضايي غافل نشويد و به صورت اصولي از تمام فضا ها استفاده كنيد . به مراتب ، شما مي توانيد از چند سبد زیبا و موردپسند خود استفاده كنيد و از اين طريق به وسايل خود نظم دهيد . در این مواقع بهتر است كمي خلاق باشيد و از تجهيزات پيرامون خود استفاده كنيد . همچنین براي كاهش هزينه هاي خود ، بهتر است وسايل و تجهيزات قديمي خود را برداريد و با استفاده از پارچه و چند دستمال فانتزي زیبا آنها را تزيين كنيد . درمجموع با استفاده از اين تجهيزات شما عزیزان می توانید استرس و اضطراب خود را كاهش دهيد . می توانید از ظروف در دار براي نظم بخشيدن به آشپزخانه خود استفاده كنيد . در نتیجه اين تجهيزات ، محيط كاري در آشپزخانه را منظم مي كند و حس خوبي را به شما انتقال مي دهند . همانطور که گفته شد ، شما مي توانيد از چند ظرف درب دار در اندازه مختلف استفاده كنيد . بهتر است بر روي هر باكس برچسب بزنيد . قادر هستيد براي هر متريال خود از اين محصول استفاده كنيد . همچنین براي كاهش هزينه هاي خود ، بهتر است از تجهيزات پلاستيكي استفاده كنيد . به طور كلي براي خريد اين تجهيزات نياز نيست وجه زيادي را پرداخت كنيد . يك راهكار ساده‌ي ديگر وجود دارد كه شما می توانید از شيشه‌هاي مربا كه يك شكل و يك اندازه هستند استفاده كنيد .

در ضمن بهتر است براي افزايش  آرامش و حس  خوب خود از تجهيزات هوشمند و به روز نیز استفاده كنيد . به عنوان مثال ؛ بجاي اينكه همه قابلمه ها و ماهيتابه هاي خود را در يك كمد عميق قرار دهيد كه در صورت نياز به پيدا كردن يك ماهيتابه خاص اين موضوع به يك كابوس تبديل شود ، در این مواقع ، تعويض يك كمد را با يك كشو هوشمند انتخاب خوبي است . اين كشوي هوشمند فضاي بيشتر را در اختيار شما قرار ميدهد . با اين كشو ها شما حس بهتري نيز داريد و از فضاي خود بهترين بهره را مي بريد . در واقع بهتر است که برای بهره گيري از فضای خالي كابينت از آن فضاها به صورت دقيق استفاده كنيد . جالب است بدانيد اگر كابينت هاي شما نيز پايه دار است شما مي توانيد از فضايي زير كابينت هاي خود استفاده كنيد و از طريق تجهيزات خود را منظم و مرتب كنيد .

همچنین لازم است وسايلي كه مربوط به مهماني هستند و داراي جعبه هستند در اين فضا قرار دهيد . چيدمان اصول محيط آشپزخانه شما را خاص تر مي كند . درنهایت بهتر است ابتدا وسايل خود را جداسازي و مشخص كنيد ، سپس وسايل دم دستي را درون كابينت قرار دهيد و الباقي را در فضاي زير كابينت . تغيير محل ماشين لباس شويي، شايد فكر كنيد آشپزخانه محل واضحي براي قرار دادن ماشين لباسشويي است . اما در قاره اروپا ، آن را در حمام خود قرار مي دهند تا از محیط بهتر استفاده كنند .

نظم در دکوراسیون آشپزخانه

درکل باید بگوئیم که اگر براي محیط کافی دغدغه ای دارید ، لباسشويي خود را به جاي ديگري منتقل كنيد . اگر حمام شما به همان اندازه نوجوان است ، ممكن است بتوانيد آن را در كمد زير پله ها قرار دهيد . از طرف ديگر ، اگر ماشين لباسشويي و خشك كن جداگانه داريد ، مي توانيد آنها را در آشپزخانه و نيز خارج از آن نگه داريد . حتی می توانید آنها را روي يك كمد قرار دهيد . ماشين لباسشویی را از چشم پنهان كنيد و فضای لازم  را ذخيره کنید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.