هرآنچه باید درمورد بازسازی منزل بدانید

شرح هر آنچه بايد درباره زيبايي ، چيدمان و ساخت اصولي بدانيد

هرآنچه باید درمورد بازسازی منزل بدانید

۷ بازديد

دراین مبحث پرکاربرد می خواهیم شما عزیزان را با بازسازی کلی منزل و همچنین دراختیار گذاشتن مطالبی که به صورت جزئی در اختیار شما قرار داده ایم ، همانند : هزینه های بازسازی منزل و پیشنهاداتی که جهت بازسازی ساختمان با کمترین هزینه ارائه شد ، شروع به بازسازی کنید .

 
بازسازی منزل

بنابراین بهتر است که تا انتهای این مبحث پرکاربرد و مفید با ما همراه باشید تا بتوانید بدون هیچگونه شک و تردیدی یکی از مهم ترین واصلی ترین مسائل که در زندگی هر شخصی است ، آشنا شوید . 

تقریبا همه شما مخاطبین گرامی می دانید و آگاهی لازم را در این زمینه دارید که هر خانه ای در هر دوره و زمانه ای که ساخته شده باشد پس از مدتی ، اساسا عمر مفید خود را کرده و مسلما فرسوده می شود و یا گاهی اوقات پیش می آید که در صورت حفظ استحکام نیز ساختار و طرح آن قدیمی شده و با مدل های زیبا و جدید و امروزی همخوانی نخواهد داشت ، هر چند که باید این نکته را در نظر داشته باشید که شاید در زمان ساخت خود یکی از لوکس ترین و به روز ترین خانه های بنا شده بوده است . ناگفته نماند که بازسازی منزل علاوه بر حس آرامش و زیبایی منحصر به فرد ، می تواند از بسیاری از خطرات جانبی و احتمالی نیز پیشگیری کند . هرگز فراموش نکنید که پروسه بازسازی با توجه به نوع کاربری آن، هدف مالک از بازسازی، قدمت خانه و بسیاری از عوامل خاص دیگر ، می تواند متفاوت باشد . در نهاید باید دانست که آنچه در تمامی بازسازی ها مشترک است ، طی مراحل ذکر شده به شرح زیر است :

 

شرایط بازسازی خانه

ابتدا اولین قدمی که لازم است در بازسازی منزل مدنظر داشته باشید و بدان توجه کنید  ، داشتن یک نقشه کلی و تعیین نیازها است که این مرحله می تواند به صورت نقشه ای بر روی کاغذ پیاده شود . همچنین داشتن دقت کافی و رعایت نکات لازم و حیاتی در این مرحله می تواند منجر به تسریع در باقی مراحل بازسازی و یا برعکس آن باعث  سردرگمی و اشتباهات بزرگ در مراحل بعد شود . در این مواقع بهتر است که در صورت نداشتن تجربه و مهارت کافی در این زمینه با کارشناسان و پیمانکاران خبره و کاربلد بازسازی منزل مشورت داشته باشید .


محاسبه کردن میزان هزینه های مورد نیاز:


در واقع مرحله بعد از تعیین نقشه نهایی، برآورد قیمت بازسازی خانه و بودجه بندی شما عزیزان می باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که این کار هم می تواند توسط یک متخصص شرکت بازسازی و هم می تواند توسط خود صاحبخانه انجام شود. یادتان باشد که در این مرحله هزینه های لازم برای تهیه متریال و مصالح مورد نیاز و دستمزد نیروی انسانی لازم برآورد می شود. 
حواستان باشد آنچه که در این مرحله بسیار مهم است و اهمیت ویژه ای نیز دارد ، مدیریت درست هزینه های سرسام آور امروزه است که درنهایت خرید یک خانه کنلگی و بازسازی آن را بسیار به صرفه تر از خرید یک خانه ی نوساز و مجلل می باشد .

عمدتا قبل از شروع بازسازی کامل منزل ابتدا باید پاسخ چند سوال را بدانید و با آن نیز آشنا باشید !

 

بازسازی‌ منزل 

شایان ذکر است که بدانید ، بازسازی منزل که به آن نوسازی خانه (renovation) هم میگویند، فرآیند بهبود ساختار کهنه، منسوخ شده یا آسیب دیده ساختمان برای تامین نیازهای جدید ساکنان و استفاده کنندگان از بنا است . در واقع باید دانست که بازسازی معمولا در ساختمان های تجاری یا مسکونی صورت می گیرد . قائدتا برای افرادی که فکر میکنند نقل مکان به یک خانه دیگر تجربه ای دردسرساز است ، پیشنهاد می شود که  بازسازی خانه های قدیمی را درنظر داشته باشند که گزینه ای بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد و باعث زیبایی چشمگیری می شود .

 

نکات قابل توجه در بازسازی منزل »

  •  ابتدا قسمت هایی که میخواهید بازسازی کنید را مشخص کرده و اولویت ها را تعیین کنید .
  •  میزان بودجه شما که برای بازسازی منزل مشخص کرده اید .
  • عملیات تخریب کردن ساختمان قدیمی را شروع کنید .
  •  بازسازی لوله کشی ، برق کشی و تاسیسات کهنه را آغاز کنید .
  • بازسازی و نوسازی کابینت های قدیمی و فرسوده را شروع کنید .
  • یک گروه ، تیم یا شرکت بازسازی خانه استخدام کنید .
  • مجوزهای مورد نیاز بازسازی خانه فرسوده خود را دریافت کنید .
  •  ریزه کاری های نهایی همانند نقاشی، کاغذ دیواری و غیره را انجم دهید .
  •  در مجموع کار بازسازی کف خانه را شروع کنید .

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد